Hivatalos Közlemény
2020. május 29.
HIVATALOS KÖZLEMÉNY
Tájékoztatjuk a tisztelt lakosságot, hogy Magyarország Kormánya a 40/2020. (III.11.) rendeletével kihirdetett veszélyhelyzet fennállása alatt, tekintettel a korlátozó intézkedések fokozatos feloldására
A KŐSZEGI KÖZÖS ÖNKORMÁNYZATI HIVATALBAN, VALAMINT A VELEMI KIRENDELTSÉGEN A SZEMÉLYES ÜGYFÉLFOGADÁS RENDJE 2020. JÚNIUS 2. NAPJÁTÓL AZ ALÁBBIAK SZERINT KERÜL VISSZAÁLLÍTÁSRA
Ügyfélfogadás ideje
Hétfő: 13.00-15.30
Szerda: 8.00-12.00 és 13.00-15.30
Felhívjuk a figyelmüket, hogy a személyes ügyintézés során orrot és szájat eltakaró maszk használata kötelező!
1. Az Igazgatási Osztály feladat-és hatáskörébe tartozó anyakönyvi, adó, kereskedelmi és birtokvédelmi ügyekben személyes ügyfélfogadásra a fenti időpontokban az illetékes ügyintéző irodájában kerül sor azzal, hogy az irodában az ügyintézőn kívül egyszerre csak egy ügyfél tartózkodhat.
Anyakönyvi ügyekben ügyekben továbbra is kizárólag előzetes telefonos időpontfoglalást követően biztosított a személyes ügyintézés.
Nevezett ügyekben az időpontfoglalás az alábbi elérhetőségeken lehetséges
Kőszeg: Dr. Markovicsné Virág Klára: 94/562-558
Kőszeg: Császár Szabina: 94/562-523
Bozsok, Velem: Németh Melinda 94/563-380
Az Igazgatási Osztály feladat-és hatáskörébe tartozó szociális és települési támogatási (segély) ügyekben személyes ügyfélfogadásra a fenti időpontokban a Városháza kapualjában található – erre kijelölt - bal oldali földszinti irodában van lehetőség.
A települési támogatások (segélyek) igénylésére vonatkozó nyomtatványok ezt követően is elérhetők lesznek a Városháza kapualjában található kihelyezett irattartóban, és a rugalmas ügyintézés érdekében a kitöltött nyomtatványok továbbra is elhelyezhetők a Városháza kapuján található postaládában, illetve az erre a célra kihelyezett gyűjtőládában is.
2. A Városüzemeltetési Osztály feladat- és hatáskörébe tartozó ügyekben személyes ügyfélfogadásra a fenti időpontokban az illetékes ügyintéző irodájában kerül sor azzal, hogy az irodában az ügyintézőn kívül egyszerre csak egy ügyfél tartózkodhat.
3. A Városi Főépítész a korábbi gyakorlatnak megfelelően szerdai napokon ügyfélfogadási időben irodájában, lehetőség szerint telefonon előre egyeztetett időpontban fogadja az ügyfeleket.
- A Velemi Kirendeltségen az ügyfélfogadás a fenti időpontokban a velemi kirendeltségi irodán, illetve minden páros héten kedden 8.00-10.00-ig a bozsoki polgármesteri hivatalban kerül sor lehetőség szerint telefonon előre egyeztetett időpontban, és azzal, hogy az irodában az ügyintézőn kívül egyszerre csak egy ügyfél tartózkodhat.
Kérjük Önöket, hogy a személyes ügyfélfogadás gördülékeny és biztonságos visszaállítása érdekében telefonon egyeztessenek időpontot, ezzel is elkerülhető a felesleges várakozás.
Beadványaikat lehetőségeikhez mérten továbbra is elsősorban ügyfélkapun keresztül nyújtsák be, illetve akinek erre nincs lehetősége papír alapon a Kőszegi Közös Önkormányzati Hivatal (9730 Kőszeg, Jurisics tér 8.) bejáratának bal oldalán található postaládába elhelyezheti.
Az ügyfélfogadással személyes ügyintézéssel kapcsolatban kérhető tájékoztatás a 94/562-511-es hivatali központi telefonszámon, valamint közvetlenül az illetékes ügyintézőnél. Valamennyi ügyintéző elérhetősége megtalálható a www.koszeg.hu oldalon az Önkormányzat fül alatt.
Elektronikus kapcsolattartásra szolgáló elérhetőségek:
Hivatali kapu:
Teljes név: Kőszegi Közös Önkormányzati Hivatal | Teljes név: Bozsok községi Önkormányzat |
Teljes név: Kőszeg Város Önkormányzata | Teljes név: Velem községi Önkormányzat |
Adó ügyekben:
https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap -on keresztül: Önkormányzati Hivatali Portál (OHP)
A helyi adók befizetésére ügyfélkapus azonosítást követően, bankkártyával az alábbi honlapon keresztül van lehetőség:
https://ohp-20.asp.lgov.hu/adofizetes
Básthy Béla s.k. Darabos Béla s.k. Bakos László s.k.
Kőszeg város polgármestere Bozsok község polgármestere Velem község polgármestere
Dr. Zalán Gábor s.k.
jegyző